یک دوره مسابقات انتخابی فوتسال ؛والیبال وتنیس روی میز بین کارکنان و اساتید آموزشکده های فنی وحرفه ای استان وابسته به دانشگاه فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان برگزار گردید.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در سفر استانی به یزد با حضور در جلسه هیئت رئیسه از نزدیک با مسئولین و مدیران دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد به گفت و گو نشست.
رئیس دانشگاه فنی و حرفهای کشور در آخرین روز سفر خود به استان اصفهان از آموزشکده فنی و حرفهای دختران خوانسار بازدید کرد.
رونمایی از طرح فرآمد با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفهای کشور و جمعی از مسئولین شهرستان گلپایگان عصر دوشنبه، ۶ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
در دومین روز از سفر استانی دکتر خسرویان به دانشگاه فنی و حرفهای استان اصفهان، پژوهشکده شهید عباس دانشگر در محل دانشکده فنی و حرفهای شهید مهاجر افتتاح شد.
دکتر عرفان خسرویان در ادامه بازدیدهای روز اول از دانشگاه فنی و حرفهای استان اصفهان و مراکز تابع، عصر روز یکشنبه، با حضور در آموزشکدههای فنی و حرفهای شهرضا، از کارگاهها، آزمایشگاهها و خوابگاههای دانشجویی آموزشکدهها بازدید کرد.
31 تیم نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فنی و حرفهای، با تأکید دکتر خسرویان و بر اساس شاخصهای نظارتی ویژه «برگزاری امتحانات پایانی نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400» در تیمهایی جداگانه از دانشکدهها و آموزشکدههای فنی و حرفهای سراسر کشور بازدید به عمل آوردند.
دکتر محمد قاسمی رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان با آقای مهندس سرحدی رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان چابهار و با حضور روسای هنرستانهای شهرستان دیدار کردند
باحضور دکتر شبستانی مدیر کل دفتر نظارت دانشگاه فنی وحرفه ای ودکتر محمد قاسمی رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان سیستان وبلوچستان آموزشکده های شهرستان چابهار راه اندازی گردید.
دکتر شبستانی مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور بهمراه دکتر محمد قاسمی رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای استان سیستان وبلوچستان با فرماندار چابهار دیدار کردند
در تاریخ 1401/04/01 مدیر کل محترم نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فنی و حرفه ای کشور ورئیس محترم دانشگاه فنی وحرفه ای استان ازآموزشکده های دانشگاه فنی وحرفه ای استان سیستان وبلوچستان بازدید کردند
حضرت آیتالله العظمی امام خامنهای (مدظله العالی) در پیامی به همایش بزرگداشت روز بسیج اساتید، بر مسئولیت و نقش استادان بسیجی در زمینه آمیختن پیشرفت و نوآوری علمی با اخلاق و تربیت نفسانی تأکید کردند.